A termék kézbesítésétől számított 30 napon belül tudja visszaküldeni a terméket.
1. Visszaszállítási Költség
- Újratárolási díj: ingyenes, díjmentes
- Sérült vagy hibás termékek küldése esetén a visszaküldés költségét mi álljuk.
- Amennyiben meggondolta magát és kiszeretné cserélni más termékre vagy nem szeretné a terméket úgy az elállás esetén a termék visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli.
2. Töltsd ki az elállási űrlapot!
Ha a fogyasztó az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát szükséges elküldeni a Bontour Hungary Kft. (például postán a termékkel együtt vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikén: 1174 Budapest, Régi vám köz 4, e-mail: info@vasbutor.hu
Kattintson ide az elállási űrlap letöltéséhez
3. Csomagold be a terméket!
A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:
- a reklamáció tárgyát képező terméket
- a kitöltött elállási nyilatkozatott
Hogyan csomagoljam be a terméket megfelelően?
Fontos a visszaküldött tételnek új, és nem használt állapotban kell lennie, az eredeti csomagolásában.
Fontos, hogy az eredeti csomagolásra ne írjon rá, illetve ne legyen megrongálva a doboz, átlátszó ragasztószalaggal lezárva és mellékelve a termék minden eredeti címkéjét.
4. Küld vissza a csomagot nekünk!
A következő címre küldheted vissza a csomagokat:
Címzett: Bontour Hungary Kft.
Megjegyzés: Visszaküldés
Cím: 1174 Budapest, Régi vám köz 4, Magyarország
Email cím: info@vasbutor.hu
Tel: +3614900588
5. Az elállás feldolgozása
Miután visszaküldte a csomagot és bevizsgáltuk a termék állapotát, feldolgozzuk a visszaküldését. Kérjük, hogy az áru átvételétől számítva legalább 7 munkanapot számoljon a visszaküldés feldolgozására. A visszatérítés 1–7 napig is eltarthat, amíg megjelenik a bankszámláján a visszatérített összeg, a bankjától függően. E-mailben értesítjük, ha a visszaküldés feldolgozásra került.