- A szükséges adatok helyes kitöltését kérjük, ezzel is gyorsítva a reklamáció menetét.
- A rendelésszámot a rendelést megerõsítõ e-mailben találja, illetve a számla jobb felsõ sarkában.
- Legyen kedves küldeni számunkra egy képet, melyen látható az egész termék, hogy egyértelművé váljon számunkra a sérülés mérete.
- Kérjük, az összeszerelési útmutató alapján írja meg nekünk pontosan melyik alkatrész a sérült/hiányzó (pl.: 2 x A – 2db A elem).
- Kérjük, fotózza le az összeszerelési útmutatót, valamint a csomagoláson található matricákat is és ezen képeket is mellékelje számunkra.
- A lehetõ legpontosabban írja le a hibát, hogy mi is a lehetõ leggyorsabban megkezdhessük a reklamáció intézését.
- A hibák helyes leírása érdekében az áru alkatrészeinek a szerelési útmutatóban szereplõ jelöléseit használja.
- A reklamációhoz kérjük csatolja a sérülés részletes, esetleg a teljes bútor fényképét.
- Ha segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot +36 1 490 0588 (H-P: 9:00 - 16:00)
Reklamációs űrlap
Hogyan kell helyesen kitölteni a reklamációs űrlapot?